بهترین برند تن ماهی ایران کدام است؟

بهترین برند تن ماهی ایران کدام است؟

تن ماهی، غذایی آسان و خوشمزه است که تقریباً غذای محبوب و موردعلاقه‌ی اکثر خانواده‌های ایرانی نیز هست!

تن ماهی کنسروی بسیار لذیذ است که در عین‌ حال می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

به همین دلیل است که در هنگام خرید تن ماهی باید دقت کنیم  که به سراغ بهترین مارک تن ماهی برویم تا سلامتی‌مان در معرض خطر قرار نگیرد.

علاوه بر مسئله‌ی سلامتی، مسئله‌ی مهم دیگری که در انتخاب تن ماهی باید مد نظر قرار گیرد، مزه و طعم تن ماهی است.

در حال حاضر تعداد زیادی کارخانه تن ماهی در ایران تأسیس‌شده است. اما به هرکدام از آن‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

این خیلی مهم است که شما از یکی از بهترین‌های برند تن ماهی، تن ماهی بخرید و از مزه‌ی واقعی و لذیذ آن لذت ببرید یا از یک برند نا معتبر تن ماهی خریده و طعم لاستیک و روغن بی‌کیفیت را باهم تجربه کنید.

البته واقعاً انتخاب از بین این‌همه برند مختلف و متنوع کار سختی است و شاید هرکسی برای چنین کاری وقت نگذارد.

به همین دلیل ما در این مقاله سعی داریم تا چند نمونه از بهترین مارک تن ماهی را به شما معرفی کنیم تا کمی انتخاب برایتان ساده‌تر شود.

معرفی بهترین برند تن ماهی

تن ماهی لئونارد

تن ماهی لئونارد بهترین برند تن ماهی

شرکت هدف عصر طلائی یکی از بهترین کارخانجات تن ماهی در ایران است که تن ماهی با برند لئونارد را روانه‌ی بازار کرده است.

این شرکت کار خود را در ابتدا با صادرات و واردات مواد غذایی آغاز کرده و به ‌مرور زمان و با پشتکار و کیفیت بالای محصولات خود، به رشد و رونق فراوان دست پیدا کرده است.

کنسرو تن ماهی لئونارد یکی از گران‌ترین‌ برندهای تن ماهی در ایران  است که هر قوطی کنسرو آن در حال حاضر چیزی حدود  یازده هزار تومان قیمت دارد.

البته این گرانی بی‌دلیل نیست و دلیل اصلی آن استفاده از بهترین انواع گوشت ماهی یعنی ماهی هوور در تولید این تن ماهی است.

همان‌طور که می‌دانید تن ماهی نام یک نوع ماهی نیست و در اصل تن ماهی به گروهی از ماهی‌های اقیانوسی گفته می‌شود که از خانواده‌ی تن ماهی‌ها هستند.

تفاوت تن ماهی‌ها با دیگر ماهی‌ها در رنگ گوشت آن‌ها است، به‌طوری‌که اغلب ماهی‌ها گوشتی سفید رنگ دارند، اما تن ماهی‌ها دارای گوشت قرمز یا صورتی هستند.

برخلاف بعضی از تن ماهی‌های موجود در بازار، تن ماهی لئونارد به ‌هیچ ‌عنوان از ماهی‌های ساردین و کیلکا برای تولید تن ماهی استفاده نکرده و نخواهد کرد و همان‌طور که گفته شد ماهی مصرفی این برند هوور است که ماهی مخصوص تن ماهی بحساب می آید

به همین دلیل است که این برند تبدیل به بهترین مارک تن ماهی شده است.

از دیگر مزایای تن ماهی لئونارد بسته‌بندی شکیل و زیبای آن است که حس یک محصول درجه‌یک را به شما القا می‌کند و با رضایت خاطر می‌توانید این محصول را خریداری کرده و از طعم و مزه‌ی آن لذت ببرید، بدون آن‌که مزه‌ی روغن بی کیفیت و ماهی مانده را درون دهان خود حس کنید!

تن ماهی شیلانه

شرکت کنسروسازی شیلانه یکی دیگر از کارخانجات تن ماهی در ایران است که در سال ۱۳۵۹ در محل قزوین، شهر صنعتی البرز و با هدف تولید کنسرو ماهی تون احداث شد.

استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، مشتری مداری، توان تولید با ظرفیت بالا و احترام به نیاز مشتری برند شیلانه را تبدیل به بهترین برند تن ماهی در ایران کرده است، به‌طوری‌که این برند با اختلاف در حال حاضر گران‌ترین تن ماهی ایران است و قیمت هر کنسرو تن آن چیزی حدود یازده هزار تومان است.

البته یکی دیگر از ویژگی‌های برند شیلانه که آن را تبدیل به بهترین برند تن ماهی کرده است، داشتن خلاقیت عوامل این مجموعه و تولید تن ماهی‌های متنوع برای سلیقه‌های گوناگون است.

این برند تنها یک نوع تن ماهی تولید نمی‌کند و در سبد کالایی خود چندین نمونه تن ماهی با انواع طعم مختلف دارد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به ماهی تون در روغن مایع، روغن‌ زیتون و کنسرو ماهی تون با طعم سیر و فلفل و همچنین تن ماهی با قارچ اشاره کرد.

البته زمینه‌ی کاری این برند تنها تولید تن ماهی نبوده و درزمینه‌ی تولید انواع کنسروها مانند کنسرو لوبیا، نخودفرنگی، ذرت، کلیکا، مرغ، باقلا و سالاد مکزیکی هم فعالیت دارد و در تولید تمامی این محصولات تاکنون خوش درخشیده است.

شعار معروف این برند ” بهترین بوده‌ام که شیلانه شدم ” است که اشاره به استفاده از مواد درجه ‌یک در محصولات خود به‌ویژه تن ماهی دارد، از ماهی تن با کیفیت گرفته تا روغن‌زیتون درجه‌یک و اعلا.

مسلماً کسانی که یک‌بار طعم تن ماهی شیلانه را بچشند معیارشان برای انتخاب تن ماهی به‌کلی تغییر کرده و مشکل‌پسند می‌شوند.

هم‌چنین لازم به ذکر است که شرکت شیلانه به دلیل کیفیت مطلوب کنسرو ماهی تون در روغن‌زیتون شیلانه، موفق به دریافت نشان ایمنی و سلامت از سوی وزارت بهداشت و درمان کشور برای این محصول شده است و باعث درخشش بیشتر خود در صنعت مواد غذایی شده است.

تن ماهی شیلتون

معرفی تن ماهی شیلتون

شیلتون بهترین برند تن ماهی محبوب ایرانی است که بهترین انواع کنسرو ماهی را در کارخانه‌های پیشرفته تولید و در بازار ایران به فروش می‌رساند.

این برند یکی دیگر از برندهای مشتری محور است که به‌سلامتی مصرف‌کنندگان خود اهمیت داده و از مواد درجه‌یک در تولید کنسرو تن ماهی خود استفاده می‌کند.

کنسرو تن ماهی اگر قبل از مصرف جوشانده نشود می‌تواند بسیار خطرناک و کشنده باشد. درصورتی‌که اگر به‌درستی سرو و مصرف شود از بهترین تأمین‌کنندگان پروتئین و ویتامین است که از اسیدهای چرب غیراشباع تشکیل‌شده و میزان سلنیوم موجود در آن بیش از دیگر انواع کنسروها است.

شیلتون یکی از برندهای تولیدکننده گران ترین تن ماهی در ایران است که بهترین انواع کنسرو ماهی را تولید و به بازار عرضه می‌دارد.

این برند نیز با توجه به در نظر گرفتن توان مشتری برای خرید و هم‌چنین پیش‌بینی انواع ذائقه‌های غذایی، اقدام به تولید دو نوع تن ماهی مختلف اعم از، تن ماهی در روغن و تن ماهی در روغن‌زیتون کرده است که هر دو طعم و مزه‌ی بسیار فوق‌العاده‌ای دارند و از مواد اولیه‌ی درجه‌یکی ساخته‌شده‌اند و در بازار امروز چیزی حدود ده هزار تومان قیمت دارند.

کسانی که به‌سلامت خود و هم‌چنین کیفیت مواد غذایی مورد مصرفشان اهمیت می‌دهند، می‌توانند به تن ماهی شیلتون با شعار” حامی سلامت شما” اعتماد کنند.

تن ماهی کادوس

اگر بخواهیم اولین تولیدکننده تن ماهی در ایران را که ازقضا در حال حاضر گران‌ترین تن ماهی ایران هم هست را معرفی کنیم، باید از تن ماهی کادوس نام ببریم.

کادوس یکی دیگر از کارخانجات تن ماهی در ایران است که از سال ۱۳۶۸ بر اساس پروانه تولید وزارت جهاد کشاورزی در شهرستان بندر انزلی، استان گیلان تأسیس گردید.

در حال حاضر همان‌طور که گفتیم پارس کادوس به‌عنوان اولین واحد تولیدکننده کنسرو ماهی کیلکا و ساردین در ایران شناخته می‌شود که در ادامه و با استفاده از ماشین‌آلات و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید انواع محصولات کنسروی نموده است.

به‌طوری‌که امروز دارای متنوع‌ترین سبد کالای کنسروی در ایران است.این برند بهترین برند تن ماهی در ایران است که باقیمت چهارده هزار تومان، گران‌ترین تن ماهی ایران هم به شمار می‌آید و مانند تن ماهی شیلانه در سبد کالای خود چندین نوع مختلف تن ماهی با طعم‌های گوناگون دارد. طعم‌هایی نظیر کنسرو ماهی تون در روغن، کنسرو ماهی تون در روغن سبزیجات، کنسرو ماهی تون در روغن‌زیتون، کنسرو ماهی کیلکا در سس و کنسرو ماهی تون در آب‌نمک.

بازهم می‌توان گفت که علت اصلی درخشش این برند و پرطرفدار بودن آن، استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب و احترام به سلیقه‌ی مشتری است که این برند را نیز تبدیل به بهترین برند تن ماهی ایران کرده است. البته این را هم می‌توان اضافه کرد که اولین بودن و کسب تجربه‌ی فراوان درزمینه‌ی تولید تن ماهی هم، در این موفقیت و کیفیت بی‌نظیر، بی‌تأثیر نبوده و یکی از عوامل اصلی آن به شمار می‌آید.

البته برند کادوس علاوه بر تولید تن ماهی، درزمینه‌ی تولید دیگر کنسروها مانند تولید کنسرو خورشت قیمه و کنسرو خورشت قورمه‌سبزی نیز فعالیت کرده و در این زمینه هم تاکنون موفق عمل کرده است و توانسته رضایت مصرف‌کننده را جلب کند.

تن ماهی تحفه

معرفی تن ماهی تحفه

یکی دیگر از بهترین برند تن ماهی‌ها و محبوب‌ترین آن‌ها، که سال‌های اخیر هم شاهد رشد و رونق بی‌رویه‌ی آن بوده‌ایم و در همین مدت‌زمان کم هم توانسته طرفداران بسیاری پیدا کرند و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد، تن ماهی تحفه است.

در مورد این برند باید گفت که محصولات دریایی تحفه از سال ۱۳۸۳ باهدف توسعه فرهنگ مصرف ماهی در کشور وارد بازار گردید.

البته فقط تولید تن ماهی بی‌نظیر و باکیفیت تنها دستاورد این مجموعه نیست و ایجاد شبکه‌ی توزیع تخصصی محصولات دریایی منجمد مانند ماهی‌های تجاری و میگو به‌صورت فیله‌های منجمد، جهت در دسترس قرار دادن این محصولات در شبکه‌ی فروشگاهی کل کشور از افتخاراتی است که برای اولین بار در کشور به همت نیروهای متخصص این مجموعه به ثمر نشسته است.

این برند ادعا دارد که با توجه به اهمـیت مصـرف ماهی در سبـد کالایی انسان‌ها و توصیه اکید کارشناسان به مصرف حـــداقل ۲ بار مـــــاهی در هفتـه، این مجمــــوعه سعــی دارد این ارمغـان الهی را به بهتــرین شـکل بر سـر سفـره هم‌میهنان قرار دهد و  با ســرمشق قرار دادن شعار “ ماهی یعنی تحفه… تحفه یعنی سلامتی ” گامی مهم در جهت ارتقاء سلامت جامعه بردارد.

این برند نیز یکی از نوآوران تولید تن ماهی با طعم‌های مختلف است که انواع تن ماهی با طعم‌های گوناگون نظیر کنسرو ماهی در روغن‌زیتون، تن ماهی شویدی، رژیمی و هم‌چنین کنسروهای سالاد تن ماهی، خوراک تن ماهی و لوبیا، تن ماهی و بادمجان را در سبد غذایی خود دارد.

از دیگر ویژگی‌های بارز تن ماهی تحفه که آن را تبدیل  به یکی از موفق‌ترین کارخانجات تن ماهی در ایران کرده، بهره‌مندی از مدرن‌ترین تجهیزات برودتی و بسته‌بندی از کشور آلمان و دانمارک است که موجب محبوبیت و کیفیت بی‌رقیب محصولات این برند شده و آن را به گران‌ترین تن ماهی ایران تبدیل کرده است.

قیمت فعلی این محصول در بازار امروز چیزی حدود دوازده هزار تومان است که مصرف‌کنندگان بدون تردید این برند خوش‌نام را انتخاب می‌کنند.

تن ماهی اویلا

تن ماهی اویلایکی دیگر از بهترین برند تن ماهی ‌ها که باوجود سابقه‌ی بسیار کم خود در زمینه‌ی تولید تن ماهی و با بهره‌گیری از همین تجربه‌ی کم و علم بسیار بالای خود توانسته نام خود را در ردیف بهترین کارخانجات تن ماهی در ایران قرار دهد، برند تن ماهی اویلا بوده است که در چندین سال اخیر نام آن را در بسیاری از زمینه‌های گوناگون مواد غذایی به‌خصوص روغن شنیده‌ایم.

برند اویلا در سال ۱۳۸۲ باهدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید. دامنه محصولات تولیدی تحت نام برند اویلا انواع محصولات خانواده روغنی شامل روغن‌های مایع و جامد و غیر روغنی شامل تن و رب را در برمی‌گیرد.

صنعت غذایی کورش از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گل‌رنگ است که در سال ۱۳۸۰  بانام کشت و صنعت گلبرگ بهاران با هدف توسعه کسب‌وکار و ورود به حوزه صنايع غذايي آغاز به کارکرد.از بدو تأسیس شرکت، تولید محصولات متنوعي چون انواع روغن‌هاي خوراکي، دانه زيتون، روغن‌زیتون، رب گوجه‌فرنگي، تن ماهی، کنسرو جات، انواع مربا، ترشي و… با برندهای اویلا، فامیلا و کیمبال در برنامه کار این شرکت قرار گرفت.

تن ماهی اویلا به دلیل نوع ماهی و تکنولوژی برتر صید، تازه‌تر و کم‌نمک تر است و ارزش تغذیه ای و سلامتی بالاتری دارد. این روش صید موجب می شود ارزش غذایی ماهی کنسرو شده با ارزش غذایی ماهی تازه تفاوت چندانی نداشته باشد.

تن ماهی اویلا دارای گوشتی خوش‌رنگ و عاری از پوست ماهی است و به علت برخورداری از فیله بزرگ‌تر و بافت یک‌تکه به هنگام پذیرایی بر سر سفره، ظاهری لذیذتر و جذاب‌تر دارد.

البته با وجود چنین بافت و ویژگی بی‌نظیری که تن ماهی اویلا دارد، این برند در مورد قیمت هم محتاط و منصف عمل کرده و چنین تن ماهی با کیفیتی را با قیمتی مطلوب و معادل نه هزار تومان روانه‌ی بازار کرده است.

البته شایان‌ذکر است که روغن استفاده در این تن ماهی، روغن سویا است که کیفیت و طعم آن را فوق‌العاده بی‌نظیر کرده است.

تن ماهی تنها یک کنسرو ساده نیست که فقط یک دستورالعمل سرو و پخت داشته باشد. شما می‌توانید بعد از جوشاندن تن ماهی به مدت بیست دقیق از آن برای تهیه خورشت تن ماهی استفاده کنید و یا در کنار غذای خود سالاد تن ماهی سرو کنید.

تن ماهی کنسرو فوق‌ العاده پرخاصیت و بی‌نظیری است که بهتر است هرماه در سبد غذایی ما جا داشته باشد و این موضوع بسیار اهمیت دارد که اگر به‌سلامتی خود اهمیت می‌دهیم، حتماً از نوع باکیفیت آن خریداری کنیم تا سلامتی خود و خانواده‌مان را تضمین کنیم.

No Comments

Post A Comment