میوه های لاغر کننده

میوه های لاغر کننده

میوه های لاغر کننده

لاغری با میوه

آیا می‌دانستید بعضی میوه‌ها به کاهش وزن کمک می‌کنند؟
فیبر و پکتین چربی‌های طبیعی هستند که به تقویت متابولیسم (سازوکار) بدن شما کمک می‌کنند. بعضی میوه‌ها نسبت به سایر میوه‌ها قند کمتری دارند.ین نوشته را بخوانید تا با میوه های لاغر کننده آشنا شوید.

? سیب:

میوه سیب یکی از بهترین میوه‌ها برای کم کردن وزن است. این میوه‌ی فوق‌العاده، سرشار از فیبر و کم کالری است.

? گلابی:

میوه گلابی‌ خیلی به کم کردن وزن کمک می‌کند و سرشار از فیبر هستند.فیبرِ سرشارِ گلابی حس سیر بودن به شما می‌دهد و این به کم کردن وزن شما کمک می‌کند.

? موز:

میوه موز سرشار از فیبر و پتاسیم است و این دو به کم کردن وزن شما کمک می‌کنند.

? بلوبری:

میوه بلوبری با فشار خون بالا، مقاومت در برابر انسولین، اضافه وزن و کلسترول می‌جنگد.

? توت فرنگی:

میوه توت فرنگی برای وزن کم کردن عالی است چون به تولید هورمون‌های آدیپونکتین و لپتین کمک می‌کند؛ این دو هورمون چربی‌سوز و تقویت‌کننده‌ی متابولیسم بدن هستند.

? کیوی:

میوه کیوی به دلیل فیبر زیاد، برای کم کردن وزن مفید است. دانه‌های سیاه کوچک درون کیوی ترکیب خوبی از فیبرهای غیر حل‌شونده هستند که به هضم غذا کمک می‌کنند.

? هلو:

میوه هلو میوه‌ی ایده آلی برای یک رژیم غذایی کم کالری است. این میوه مقادیر فراوانی فیبر و پتاسیم دارد و سرشار از ویتامین است.

? نارگیل:

این میوه حاوی زنجیره‌ای از تریگلیسیریدهاست که متابولیسم کبدتان را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد و به این صورت وزن‌تان را پایین می‌آورد.

? پرتقال:

میوه پرتقال نسبت به آب پرتقال مصنوعی، کالری خیلی کمتری دارد و فیبر موجود در آن، در آب پرتقال مصنوعی پیدا نمی‌شود. پرتقال فقط ۸۰ درصد کالری و ۵ گرم فیبر دارد.

? آناناس:

این میوه ی خوشمزه سرشار از فیبرهای غذایی به خصوص فیبرهای غیرمحلول در آب می باشد که باعث تسهیل عبور مواد غذایی از روده ها شده و به این ترتیب اجازه نمی دهند که پدیده ی ذخیره سازی صورت بگیرد.

  خواص آناناس

 

میوه های لاغر کننده

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.